Klanten van AMIS zijn superfan
29 juli 2020 | Nieuws | Door: AMIS Conclusion
Deel
Data- en integratie specialist AMIS Conclusion onderscheidt zich met hoge klanttevredenheid, blijkt uit de IT Experience Benchmark 2020 van Giarte. Dit komt voort uit de zorg voor continuïteit en het aanpassingsvermogen wanneer wensen en behoeften van klanten veranderen. AMIS Conclusion heeft opnieuw een groeiende Fan Score. 84 procent van de ondervraagden zou ons aanbevelen. Van de fans van AMIS Conclusion is 48 procent zelfs superfan, de hoogste score binnen de peergroup.
André van Dalen over uitkomsten onderzoek:
Competenties en klantgerichtheid
Giarte heeft de Giarte Trust Score dit jaar vervangen door een nieuw model waarbij onder andere twee nieuwe metrics de sterktes van IT-dienstverleners in kaart te brengen: ‘Competencies’ en ‘Customer Focus’.
Diensttevredenheid Conclusion
Kijkend naar de kwaliteit van de dienstverlening, beoordelen klanten Conclusion tevens hoger dan gemiddeld. Op Application Management scoort Conclusion een 7.9, op Infrastructure Management een 8.3 op End User Management een 8.0. Als kennisbedrijf zijn de fanscores van AMIS bovengemiddeld: 79% op competenties tegenover 73% vanuit de peergroup en 81% op het gebied van klantgerichtheid tegenover 73%. Van Dalen: “AMIS maakt onderdeel uit van het Conclusion ecosysteem. De organisaties zijn gelijkgestemd en dat blijkt ook uit de vergelijkbare scores in deze benchmark.”
Over Giarte
Giarte is een Nederlands onderzoeks- en adviesbureau, actief op het vlak van klant- en eindgebruikersbeleving rondom zakelijke IT-dienstverlening en applicaties. Met haar expertise in het tastbaar, meetbaar en bestuurbaar maken van beleving zijn zij de bruggenbouwer tussen tech en touch. Met een team van vijftien gedreven professionals ontwerpen zij instrumenten en modellen voor het verbeteren van klant- en eindgebruikersbeleving bij zakelijke IT en software. Hiermee helpen zij organisaties en instellingen om een betere businessimpact en ketensamenwerking te realiseren. Giarte is de grondlegger van de Xperience Level Agreement (XLA®).
De Giarte IT Experience Benchmark (voorheen Outsourcing Performance) is sinds 2002 de grootste benchmarkstudie onder uitbesteders van IT naar hun mening over de relatie met hun IT-serviceprovider(s).